Mijn residentie in het Ekwc

Deze slideshow vereist JavaScript.

Twee weken geleden startte ik mijn residentie in het Ekwc in Den Bosch (NL).
Ik blijf hier 6 weken om te werken aan mijn project : Temporary Barriers. Ik maakte een pagina aan waar je meer kan lezen over de inhoud van het project. Hier, op de startpagina hou ik je op de hoogte van de vorderingen die ik maak in het atelier.

3 gedachten over “Mijn residentie in het Ekwc

  1. Mr WordPress

    Hi, this is a comment.
    To delete a comment, just log in, and view the posts’ comments, there you will have the option to edit or delete them.

  2. ronald

    Knap vind ik vooral de eenvoud van je mallen .. Ik dacht steeds aan veel zwaardere , duurdere en complexere dingen . Less is zeker more in dit geval !

  3. katielagast Berichtauteur

    Bedankt Ronald.
    Komende zondag, 17 november gaat een nieuwe expo met mijn werk open. Moest je meer van mijn werk willen zien.
    WOOT – Bostonstraat 30 in Antwerpen -Luchtbal.
    Welkom.

Plaats een reactie